Föreningen har en gästlägenhet i port 46 med sovplats för 5 (+1) personer. Lägenheten finns en trappa upp i huset.
- Läs reglerna, få mer information om lägenheten samt se bilder.
- Tänk på att det är du, som medlem, som ansvarar för bokningen. Informera dina gäster om våra trivselregler så att grannarna inte blir störda och se till att det blir ordentligt städat innan bokningstiden går ut.
- Lägenheten går att boka max 7 nätter i sträck. Det är endast tillåtet att boka en period i taget och max 3 månader i förväg.
Extra bokningar under samma period eller bokningar längre fram i tiden kommer att avslås. - Kostnad är 500 kr per bokat dygn, normalt från kl. 12 på uthyrningsdagen till kl. 12 dagen efter. Avgiften läggs på hyresavin i efterskott.
- Om allvarliga störningar har förekommit eller om lägenheten inte är städad enligt anvisningar utgår en avgift om 1 500 kr. Avgiften läggs på hyresavin i efterskott.
- Kontakta info@gnejsen2.se om du har frågor.
Städning av städbolag
Vårt städbolag städar lägenheten fyra gånger per år, första helgfria fredagen varje kvartal. Om möjligt kommer de runt lunchtid. Kontakta styrelsen om du har frågor kring detta.
Datum för städning: fredag 5 juli (2024-07-05), fredag 4 oktober (2024-10-04), fredag 10 januari (2025-01-10).
Boka lägenheten
Innan du bokar, läs igenom hyresvillkoren för gästlägenheten. Du, som medlem, är ansvarig för att reglerna följs.
För gästlägenheterna gäller en bokning i taget per medlemshushåll och max tre månader framåt i tiden per gästlägenhet. Du kan boka nya datum efter att din första bokning är över.
Vid avbokning senare än fem dagar i förväg debiteras bokaren med 50 % av hyreskostnaden, men minst kostnaden för en natt. Du avbokar genom att mejla styrelsen: info@gnejsen2.se (det är datumet då mejlet skickades som gäller som avbokningsdatum, inte när vi svarar dig).
Titta i kalendern för lediga datum. Om du vill boka ledig lokal eller gästlägenhet och det är mindre än fem dagar kvar till önskad startdag för bokningen kan du prova att mejla info@gnejsen2.se. Vi kan inte garantera att vi kollar mejlen varje dag (därav femdagarsgränsen normalt), men ofta kan vi hjälpa till även med kort varsel.
Observera att tiderna som står inte stämmer, kl. 11-11 dagen efter gäller för föreningslokalen och kl. 12-12 dagen efter för gästlägenheterna.